Tillbaka till livet

Hej släkt, familj, vänner och läsare!
 
Jag har beslutat att ta upp bloggandet igen, och det har hänt en hel del sen sist. Jag tog en paus både i bloggandet och i livet kan man säga. Allt är för privat och intimt för att ta upp här på bloggen, men man kan kort och gott säga att jag hamnade i ett destruktivt förhållande som påverkade mig enormt. Ni som känner mig vet att jag hade Mischa med och utan att gå in på det för mycket, för då blir jag väldigt ledsen och börjar gråta, så finns hon inte i livet mer. Hon är, och kommer alltid att vara min bebis och min ängel♥
Nu klarar jag inte av att prata om det mer..
 
Hursomhelst, så är det inte förrän nu sen jag lyckades bryta mig loss som jag känner att jag lever igen! Mycket är tack vare min familj, men framförallt den finaste personen och killen som står vid min sida! Utan honom hade jag inte varit där jag är idag; glad igen. Mer om honom kommer ni få höra mer av i bloggen sen för jag brukar umgås med honom i min vardag! 
 
 
Jag börjar om livet från början, en fräsch ny start! Och det gör jag därför även med bloggen. Borta är alla gamla inlägg som påminner mig om det gamla livet. Detta är det första inlägget i den "nya" bloggen, och jag håller på med att skapa en ny design. Ni får hålla er tillgodo med en tillfällig header sålänge.
 
Att jag bloggar igen är ett tecken på att jag börar må bra igen, jag vill dela med mig av händelser och tankar till er. Så jag välkomnar er, gamla som nya läsare, att haka på mina nya äventyr!
 
Ha det bra så länge!
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan