Update, onsdag 4 juni 2014

I fredags åkte jag och Kim på en ganska spontan resa till Ullared! Vi hade ett fint väder med oss och jag spenderade en del pengar ;) men eftersom jag sitter på jobbet just nu och täckningen är sådär, så tänkte jag ta Ullared i ett annat inlägg där jag kan lägga upp lite bilder från dagen också! Kan även visa lite grann av det jag handlade. 

Nu nåt annat..
Igår började ridningen igen!! Som man har längtat! Det har varit uppehåll på 3 månader pga sjukdom som bröt ut hos hästarna, men igår drog verksamheten igång igen. Jag fick rida finaste Zappa och känslan av att få tillbaka bland hästarna var underbar! 

Jag slängde ihop en pasta-rätt när jag var med Kim, till middag. Färsk pasta med ost- och baconsås (med smörstekta champinjoner till mig dessutom)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan