Kims födelsedag

Det var ju inte bara syster som har fyllt år, utan även Kim. Det skulle ju såklart firas! Han ville ha en lugn och mysig kväll, så självklart kunde jag fixa det. 

Jag hade gjort hemmabakade chokladbollar och biskvier. Bilden blev inte så bra, men det blev jättegott! Jag försökte mig på hjärtformade biskvier, om ni undrar över bilden ;) haha
Till middag åt vi smörgåstårta, och den var himmelskt god! Med mycket räkor och skinka på! Glömde dock ta bild på den :/




Dagen efter kunde vi sova ut då ingen av oss skulle jobba (vilket jag gör på helger annars). Så jag fixade en stor frukost så vi kunde sitta länge och njuta! Det var mycket uppskattat med både pannkakor (Kims favorit), äggröra, flingor, yoghurt, frallor med mera! 



Lördagen var riktigt solig och fin och vi passade även systers hund Milton. Vi kände för att vara ute i det fina vädret så vi tog en längre promenad med honom. Vi gick även in till stan, då det var vårmarknad då och jag ville se lite vad som erbjöds. Vi avslutade med att släppa Milton lite på fältet så han kunde springa och busa av sig. 
När vi väl kom hem fikade vi lite och njöt resten av dagen med film och mys. 
Utöver detta så gav jag Kim en födelsedagspresent såklart. Presenten var att vi ska gå på premiären av Swedish house mafias nya film på bio. Så den ska vi se ikväll! Ska bli riktigt trevligt :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan