Kick-off

Hej!
SItter här och bloggar från jobbet - ovant? Nää, för dem som känner mig vet att jag spenderar mycket tid på jobbet :P
Jag höll på lite på lagret och när jag tittade ut efteråt såg jag att det har blivit vinter igen :O snöar, blåser och är riktigt äckligt väder! när hände detta? :( så himla tråkigt när det har känts som riktigt fint vårväder i dagarna.
 
Imorgon blir det lite annat, då ska jag åka på kick-off med jobbet i två dagar till någon ö utanför göteborg har jag för mig ^^. blir väl middag och lite aktiviteter. hoppas på fint väder! 
inte i alltför snart framtid (slutet av april) ska jag åka med media markt till stockholm igen. då vankas det utbildningar och ännu mer middagar och underhållning. Ja va mycket resor det blir nu ;P
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan