Fredag 16 maj 2014

Hej på er!
 
Idag är det fredag och klockan är i skrivande stund 16, så de flesta har väl slutat jobbet vid det här laget. Jag sitter själv på jobbet just nu och har ingen ledig helg framför mig. Jag var ledig igår så får väl se det som min "helg".
 
Utan att berätta för mycket, så var gårdagen sådär..nej rätt dålig faktiskt. Det är i alla fall en ny dag och jag blickar framåt. En positiv grej från igår var att jag (äntligen..!) har kommit igång med träning. Lite styrkeövningar, som till exempel utfallssteg och så vidare. Jag kände verkligen hur otränad min kropp har hunnit bli! Det har inte blivit ridning på några månader nu då stallet varit stängt på grund av kvarka (smittsam sjukdom för hästar), och det känner jag av nu att det har blivit mycket stillasittande ;D Jag har en bultande träningsvärk i mina ben och jag ser väl ut som en clown när jag går haha. 
Längtar till jag får komma upp på hästryggen igen! (och hoppas jag hunnit träna lite mer innan dess så jag inte dör av överansträngning eller nåt ;) )
 
 
Just nu ser jag fram emot att få träffa Kim lite senare ikväll, det är kärleken (han och familjen) som kan få mig på gott humör igen.
 
en gammal bild på mig och calle
 
 
jag och fina zappa på min första hopptävling i somras



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan