Del två

Vad har mer hänt sen sist då?
 
Det är väl lika bra jag kör en liten miniuppdatering -del 2- så att man hänger med igen, inte ofta jag gör det själv nu för tiden ;)
Jag flyttade in i Växjö i december, jätteskönt att slippa alla rådjur på väg hem från jobbet ;) Dock så är det en andrahandsuthyrning så jag letar efter en lägenhet med förstahandskontrakt. Tips mottages gärna! Det är väldigt svårt att få en lägenhet när man inte har så mycket poäng i bostadskön.
 
På jobbfronten går det bra. Jag jobbar vidare på Media Markt, men har även börjat på Kungsängen. Så är ni på sängköpartankar så ska ni komma ner till mig! ;)
 
 
Det var väl det tror jag...
Senare kommer ett inlägg upp från när jag och Kim firade hans födelsedag här i helgen som gick. Vi hade det himla mysigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan