Ett regnigt växjö

God middag!
 
Här sitter jag på jobbet och lyssnar på lite lugn musik samtidigt som jag hör hur regnet smattrar mot rutan. Och det regnar rätt bra..! Det här är verkligen svensk sommar - man har några riktigt fina och varma dagar där man mår bra och får ett hopp av sommaren, och sen tas det snabbt ifrån och man får några dagar med regn och blåst istället. Känslan av höst närmar sig och man blir lite stressad och muttrar över den svenska sommaren ;) Jag har i alla fall två veckors semester framför mig att se fram emot. Just när andra börjar jobba så ska jag få lite ledighet! Jag har två veckor i august, lagom över karl-oskar dagarna!
 
 
På tal om något helt annat så kände jag att jag måste tipsa om denna låten! Sias senaste Chandelier är så otroligt vacker. Inte bara nog är låten bra och att tjejen dansar bra i videon, utan det är sånt djup i både text och dans som förmedlar en sorglig historia om Sia själv faktiskt. Har man varit med om riktigt tuffa och deprimerande tider kan man nog känna igen sig lite granna i texten.
 
Oavsett om ni känner igen er i låten eller inte så tycker jag att ni ska lyssna på den. Nog är det bra anledning att hon sjunger fantastiskt. (tips - gillar ni låten så kolla på youtube när hon gör ett live-framträdande av låten och videon hos ellen. klicka här för att se den)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till Startsidan